شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی

حوزه/ امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل بیانگر اراده و تصمیم قاطع دولت بود، گفت: لازم است از دولت از طرح آزادسازی سواحل برای اجرای طرحی در مسیر ثبات قیمت‌ها استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه رشت اظهار داشت: دولت در یک طرح ۲۰ روزه دستور به آزادسازی سواحل داد و هم اینک سواحل خلیج فارس، دریای خزر و رودخانه‌ها این طرح اجرایی شد.

وی افزود: آزادسازی سواحل برای مردم شگفت آور بود، چون مردم تازه فهمیدند که بسیاری از سواحل خواری دست مسئولان کشور و در اختیار قوای سه گانه بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: آزادسازی سواحل بیش از هرچیزی اقتدار و اراده دولت را نشان داد و هم اینک نیز از قوای سه گانه درخواست داریم تا در خصوص ثبات قیمت‌ها در بازار طرحی را همچون طرح آزادسازی سواحل انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی اضافه کرد: مردم انتظار دارند که حرکات جهادی همچنین آزادسازی عرصه‌های طبیعی، در بازار نیز انجام شود و شاهد ثبات قیمت در بازار و همچنین شاهد افزایش تولید باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: مردم همراه نظام هستند و از نظام فاصله نگرفتند و انتظار از مسئولان این است که این خواسته مردم اجرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی همچنین به رعایت حقوق کارگری اشاره و بیان کرد: این چه برنامه‌ای است که بعضی از شرکت‌ها و پیمانکاران حقوق کارگران را نمی‌دهند. این رویه فاسد نباید ادامه یابد.

وی کارگران را اقشار آسیب پذیر عنوان کرد و گفت: کارگران برای اینکه اخراج نشوند، تحمل می‌کنند که در این رابطه تقاضا داریم تا مسئولان رسیدگی بیشتری داشته باشند.

امام جمعه رشت به سفر رئیس جمهور به کشورهای همسایه نیز اشاره و تصریح کرد: سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، توجه دادن به همسایگان است و امید است که این سفرها به سایر کشورهای همسایه نیز ادامه و تداوم یابد زیرا اکثر کشورها با ما دوست هستند و از سوی دیگر ایران نیز برای همه دست دوستی دراز کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha