جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1010344
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
د

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خودم را سرباز رهبر معظم انقلاب می دانم، گفت: یک مسئول در نظام اسلامی ایران، باید خدمت به مردم برایش از پست و مقام مهم‌تر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ در دیدار جمعی از فعالان اجتماعی و خبرنگاران، با بیان اینکه عده‌ای با تکیه بر صندلی ریاست، مسئولیت برایشان از مردم مهم‌تر است، گفت: یک مسئول در نظام اسلامی ایران، باید خدمت به مردم برایش از پست و مقام مهم‌تر باشد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، کاشان را شهر با ظرفیت‌های فراوان در زمینه‌های مختلف دانست و گفت: باید از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه علمی، دینی، اجتماعی، فرهنگی و… کاشان و دیگر مناطق کشور بیش از پیش استفاده شود.

وی، مردم کاشان را مردمانی متدین و خونگرم که با کمترین خدمت بیشترین محبت را به مسئولان ابراز می‌دارند، دانست و گفت: از زمان ابلاغ مقام معظم رهبری به حقیر به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه این منطقه، بینی و بین الله به جز محبت و مهربانی از مردم دیار دارالمومنین چیز دیگری ندیده‌ام.

آیت الله سلیمانی، با بیان اینکه باید قدردان مردم کاشان باشیم، گفت: اگر مسئولان، دست مردم ولایت مدار، شهید پرور و میهمان نواز این شهر را ببوسند ارزش دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خودم را سرباز رهبر معظم انقلاب می دانم، عدالت را شعار محوری انقلاب دانست و گفت: مطالبه گری تأمین معیشت، عدالت، مساوات و رفاه حق مسلم مردم است.

آیت الله سلیمانی، در پایان به جایگاه شهدا، ایثارگران، جانبازان اشاره کرد و با بیان اینکه کمتر کسی در کشور داریم که وابسته به خانواده شهید و شهادت نباشد، یادآور شد: مردمی که برای انقلاب سنگ تمام گذاشتند حق دارند از نظام اسلامی ایران متوقع باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میثم IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    14 1
    پس چرا میگویند طلبه ها سرباز امام زمان عج هستند ؟!؟!
    • ؟! IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 0
      ای واویلا ؟! سرباز فرمانده کل بودن منافی سرباز فرمانده پایین تر بودن هست ؟!!!!!