سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمد فراهانی علوی معاون آموزش حوزه علمیه همدان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه همدان با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام در مدارس علمیه سراسر کشور گفت: ۱۴ مدرسه در سراسر استان همدان، امسال پذیرای طلاب جدید در دو مقطع تحصیلی مقطع دیپلم به بالا و از پایه هشتم تا دیپلم خواهند بود.

حجت الاسلام محمد فراهانی معاون آموزش حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام در مدارس علمیه سراسر کشور، اظهار داشت: ۱۴ مدرسه در سراسر استان همدان، امسال پذیرای طلاب جدید در دو مقطع تحصیلی مقطع دیپلم به بالا و از پایه هشتم تا دیپلم خواهند بود.

وی با بیان اینکه ثبت نام از اول اسفند آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت، گفت: ثبت نام از طریق سایت اینترنتی به آدرس https://paziresh.ismc.ir/ می‌باشد که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این آدرس، نسبت به انجام مراحل لازم جهت ورود به حوزه اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان زمان برگزاری آزمون را ۳۱ تیر سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و اظهار داشت: به صورت پیش فرض یک محل در شهر همدان برای برگزاری آزمون پیش بینی شده، اما در صورت تغییر شرایط کرونایی استان، جهت رفاه حال داوطلبان این مراکز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: اعلام نتایج قطعی و ارائه کد موقت به طلابی که در آزمون ورودی و مصاحبه نمرات لازم را کسب کردند نیز ۲۲ مرداد سال آینده می‌باشد.

حجت الاسلام فراهانی خاطر نشان کرد: در صورت وجود هر گونه سوال و ابهامی در فرایند ثبت نام، داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن ۰۸۱۳۲۵۲۳۴۰۰ مرکز مدیریت حوزه استان و یا به صورت حضوری به مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره) همدان مراجعه کنند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha