شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه ۲ هزار موسسه شیعه شناسی برای شناخت اندیشه اهل بیت علیه السلام تأسیس شده است، تصریح کرد: حجاب هر بانوی ایرانی در حکم یک بمب هسته‌ای برای دنیای استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در یادواره شهید مدافع حرم فرهاد خوشه بر، در مسجد جامع لنگرود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تبدیل به امید و الگو برای همه ملت های مستضعف شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی آینده‌ای روشن در مقابل ملت‌ها قرار داده است.

وی، ایران اسلامی را دارای مردمی بیدار و فهیم عنوان کرد و افزود: در مدت ۴۳ سال گذشته، جمهوری اسلامی توانسته تمام تهدیدها را تبدیل به فرصت کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه توجه به آموزه‌های دینی و توحیدی از مولفه‌های اقتدار نظام اسلامی است، تصریح کرد: ملت ایران در سایه اسلام و اهل بیت(ع) توانست جایگاه پر افتخار خود را ارتقا دهد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، ملت ایران را سبب خشم قدرت‌های سلطه‌گر خواند و مقاومت همراه با بصیرت و آگاهی را دومین مولفه اقتدار انقلاب اسلامی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ۲ هزار موسسه شیعه شناسی برای شناخت اندیشه اهل بیت علیه السلام تأسیس شده است، خاطرنشان کرد: حجاب هر بانوی ایرانی در حکم یک بمب هسته‌ای برای آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، رهبری هوشمند را سومین مولفه اقتدار انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: رهبری ستون خیمه نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با درایت توانست تهدیدها به ویژه فتنه ۸۸ را مدیریت کند، اظهار کرد: دشمنان بدانند مادامی که مردم در صحنه هستند هیچ آسیبی به نظام اسلامی نمی‌رسد.

جهاد تبیین جامعه را در مسیر نگه می دارد

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی همچنین امروز در جمع ارکان شبکه تربیتی صالحین شهرستان لنگرود با اشاره به اهمیت آغاز و انجام خوب نهضت‌ها اظهار کرد: انقلاب اسلامی آغاز و انجام خوبی داشته است.

وی، انقلاب اسلامی را امانت بزرگی دانست که باید به آیندگان برسد و افزود: شجره طیبه صالحین در ادامه نهضت امام(ره) و حمایت کننده انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جهاد تبیین می تواند جامعه را در مسیر نگه دارد، تصریح کرد: در عرصه جهاد تبیین همه باید فعال باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، کمک به جبهه مقاومت در دنیا را منشور امت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آنها که گفتند «نه غزه نه لبنان» بویی از اسلام نبرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha