چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد، انس با قرآن و نهج البلاغه را از رموز موفقیت طلاب دانست و گفت: طلاب باید قرائت و تدبر در آیات قرآن و همچنین مطالعه احادیث و ادعیه دینی و کتب گهر بار نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را در برنامه روزانه خود قرار دهند تا تبلیغ اثرگذاری را در جامعه ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، درس اخلاقی عمومی با عنوان آداب و ذی طلبگی، امروز ویژه خواهران طلبه و اساتید مدرسه علمیه معصومیه(س)خرم آباد برگزار شد.

در این نشست خانم خوشبخت مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب باید از بدو ورود به حوزه در راستای کسب آموزه‌های معنوی و علمی تلاش کنند، افزود: خواهران طلبه باید با شور و انگیزه دروس حوزوی خود را مطالعه و با نظم و انضباط در کلاس‌های درس حضور یابند.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه می‌توانند به عنوان الگویی برای بانوان جامعه در مسائل شرعی و عرفی معرفی شوند، خاطر نشان کرد: طلاب باید همواره آداب طلبگی را رعایت نموده و با اخلاص و سعه صدر در راستای تبلیغ آموزه‌های دینی و سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد، انس با قرآن و نهج البلاغه را از رموز موفقیت طلاب دانست و گفت: طلاب باید قرائت و تدبر در آیات قرآن و همچنین مطالعه احادیث و ادعیه دینی و کتب گهر بار نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را در برنامه روزانه خود قرار دهند تا تبلیغ اثر گذاری را در جامعه ارائه دهند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha