شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار با جانبار

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با دو تن از جانبازان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر امروز دوشنبه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با سلام رفاهی جانباز 40 درصد و عبدالحسین توحیدی جانباز 30 درصد هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی از جامعه جانبازان استان دیدار کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و تبریک ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، اظهار کرد: جانبازان به حضرت ابوالفضل (ع) اقتدا کردند و در راه اسلام و ولایت و حمایت از جامعه اسلامی، اعضای وجود بدن خودشان را به خداوند هدیه دادند و از خداوند بزرگی و منزلت، پاداش گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جانباز را نماد اسلامیت، ولایتمداری، استکبار ستزی و دفاع از حریم اسلام و مهین عنوان نموده و افزود: جانباز یک کتاب بزرگ از تعالی شخصیت انسان است که در راه دین و میهن خویش جانش را در معرض فدا شدن قرار می دهد و با صبر و تحمل، مشکلات جانبازی را تحمل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه جانبازان کتاب آموزش بزرگواری و ایثارگری هستند، تصریح کرد: هر کدام از جانبازان عزیز ما می توانند الگویی بسیار عالی برای جوانان نسل حاضر باشند.

وی با بیان اینکه همه جامعه ما قدردان جانبازان هستند، تأکید کرد: از همه مسؤولان تقاضا دارم به جانبازان و خانواده های آنها به ویژه در حوزه اشتغال، عرصه های معیشتی و اقتصادی و مسکن عنایت ویژه داشته باشند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری از این دو نفر از جانبازان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha