شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان گفت: اگر کسی بخواهد همانند حاج قاسم باشد، باید از تعلقات مادی دل بکند، منیّت‌ها را کنار بگذارد و اکسیر اخلاص را در کارهایش پر رنگ کند، چرا که تنها راه ماندگاری اشخاص وابسته به اخلاص آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور مدیر حوزه علمیه گیلان امشب به مناسبت اعیاد شعبانیه، در جمع پاسداران سپاه شهرستان رودبار، اظهار داشت: در فرازی از زیارت جامعه کبیره، امام هادی(ع) می‌فرماید: "قلب من تسلیم شماست"، این یعنی سیر قلبی ما باید با تسلیم سازی قلب به امام معصوم(ع) شروع شود و تا قلب تسلیم نشود، سیر کمال نیز آغاز نخواهد شد،

وی افزود: در ادامه این فراز می‌خوانیم که "رأی من تابع رأی شماست و کمک و نصرت من هم با همه وجود مهیاست" و این یعنی اگر دو مطلب اوب محقق شود، "همراهی و نصرت نیز محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور شهدا و جانبازان را مصداق عینی "وَ نُصْرَتِی لَکمْ مُعَدَّةٌ" خواند و اظهار داشت: شهدا و جانبازان خودشان را برای نائب امام زمان(عج)، حضرت امام(ره) آماده کرده بودند و گوش به فرمان ایشان بودند.

مدیر حوزه علمیه گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، تصریح کرد: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی همانند ستاره‌ای در کهکشان درخشید و عالم را با نام خود پر فروغ کرد.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد همانند حاج قاسم باشد، باید از تعلقات مادی دل بکند، منیّت‌ها را کنار بگذارد و اکسیر اخلاص را در کارهایش پر رنگ کند، چرا که تنها راه ماندگاری اشخاص وابسته به اخلاص آنها است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha