چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
نشست مرکز نشر هاجر در یزد

حوزه/ مدیر عامل مرکز نشر هاجر گفت: تاکنون از آثار طلاب زیادی حمایت کرده ایم و این روال را با یاری خداوند برای به ثمر نشاندن پژوهش های فاخر ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، احمد شایانفر در دومین روز برگزاری کارگاه استانی«مدیریت پژوهش» به میزبانی حوزه علمیه خواهران یزد و با حضور مدیران و معاونان پژوهش مدارس استان با تبریک میلادهای پربرکت ماه شعبان، به فعالیت های صورت گرفته توسط نشر هاجر پرداخت و برنامه های آتی این مرکز را نیز مطرح نمود.

وی، بعد از بیان اهمیت پژوهش با تبیین حمایت های صورت گرفته از چاپ آثار طلاب و کمک به ارتقای فعالیت های پژوهشی و همچنین ارتقای کمی و کیفی کتب درسی، از توسعه روابط و تعاملات با مراکز و سازمان ها و نهادها سخن گفت.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر، با ارائه آماری از آثار چاپ شده طلاب، اظهار داشت: چاپ ۱۷۰ اثر از پژوهش های طلاب خواهر در قالب کتاب، نشان دهنده ظرفیت بسیار خوب خواهران در عرصه پژوهش و کار علمی است.

شایانفر، تصریح کرد: از جمله فعالیت های مهم صورت گرفته توسط این مرکز راه اندازی فروشگاه تخصصی زن و خانواده است که بیش از دو هزار کتاب مرتبط با عرصه زن و خانواده را جمع آوری نموده است.

وی ادامه داد: این آثار در اختیار محققین این عرصه قرار می گیرد و همچنین این مرکز با برگزاری فراخوان «کتابانو» در سال گذشته برای شناسایی بانوان طلبه و بروز و ظهور استعدادهای آنان قدمی مؤثر برداشته است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر، بعد از بررسی جوانب همکاری بین حاضران در جلسه، ضرورت تعامل هر چه بیشتر را برای خدمت رسانی به طلاب ضروری برشمرد و تأکید کرد: برای پیشبرد اهداف حوزه های علمیه خواهران نباید از هیچ تلاشی فروگذار نمود.

در پایان، فعالیت های آتی نشر هاجر از جمله راه اندازی بخش بین الملل، پرورش اساتید و طلاب پژوهشگر در عرصه زن و خانواده، استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی استان ها و... نیز توسط مدیر عامل مرکز نشر هاجر(ناشر تخصصی زن و خانواده) بیان شد.

نشر هاجر از پژوهش های فاخر بانوان طلبه حمایت می کند

نشر هاجر از پژوهش های فاخر بانوان طلبه حمایت می کند

نشر هاجر از پژوهش های فاخر بانوان طلبه حمایت می کند

نشر هاجر از پژوهش های فاخر بانوان طلبه حمایت می کند

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha