پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همکاری نشر هاجر با حوزه علمیه خواهران سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با هیئت همراه از مرکز نشر هاجر بازدید و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به همراه مسئول دفتر و رئیس سازماندهی و نظارت حوزه استان با حضور در مرکز نشر هاجر؛ ناشر تخصصی زن و خانواده با مدیرعامل و کارکنان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، طرفین درباره زمینه‌های همکاری مشترک گفت‌وگو کردند و در ادامه آقای احمد شایانفر، مدیرعامل مرکز نشر هاجر به شرح فعالیت های این مرکز در راستای رشد طلاب، از جمله حمایت از کارهای پژوهشی طلاب، پرورش استعدادهای طلاب در راستای تولیدات پژوهشی، کمک به مدارس برای چاپ نشریات علمی و... پرداخت و استان سمنان را از استان های فعال در زمینه پژوهش دانست.

آقای جلالی شاهرودی، مسئول دفتر مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان، به بیان نکاتی درباره کارهای پژوهشی صورت گرفته در مدارس استان و همچنین کتاب های درسی پرداخت.

خانم نظری فرد، رئیس سازماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان سمنان، نیز به کتب چاپ شده طلاب استان سمنان توسط نشر هاجر اشاره کرد و خواستار تداوم این روال و پیگیری آثار ارسال شده قبلی شد.

گفتنی است، تاکنون 5 اثر از طلاب سمنان با عناوین «ساز وکار حکومت اسلامی»، «مدیریت کلام»، «تأثیر قرآن و حدیث در غزل‌های عرفانی حافظ»، «تیپ شناسی اجتماعی قوم بنی اسرائیل» و «کتاب تربیت توحیدی باروضه های حسینی» توسط مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در پایان، بازدیدی از فروشگاه زن و خانواده مرکز نشر هاجر داشت و کتبی نیز از سوی این انتشارات به وی و همراهان اهدا شد.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha