شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1013179
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
امام جمعه رودان

حوزه/ امام جمعه رودان گفت: مسئولیت جوانان در قبال خود و جامعه بسیار سنگین است و این جوانان هستند که با قلب پاک خود لازم است تا زمینه ساز ظهور منجی عالم و از یاورهای حضرت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان رودان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: گفتن اذکار خداوند در ماه شعبان دارای ثواب بسیاری است که چهره انسان را نورانی می‌کند.

وی افزود: گفتن ذکر خداوند با حضور و خلوص نیت، در دل انسان تاثیر خواهد گذاشت و رفته رفته باعث اصلاح اعمال می‌شود و کسی که اعمالش اصلاح شود، تبدیل به صدیق خواهد شد.

امام جمعه رودان با بیان اینکه صدیق دوست خداوند متعال و کسی است که میان اعمال، کردار و گفتار او تناقض وجود نداشته باشد، گفت: صلوات فرستادن به حضرت محمد(ص) و خاندان پاک او یکی دیگر از کارهایی است که در ماه شعبان بسیار سفارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت جوانان در قبال خود و جامعه بسیار سنگین است و این جوانان هستند که با قلب پاک خود لازم است تا زمینه ساز ظهور منجی عالم و از یاورهای حضرت باشند.

حجت الاسلام دری مطرح کرد: گفتن ذکر در این ماه و در ماه مبارک رمضان بسیار سفارش شده، از این رو به جوانان عزیز سفارش می کنم که تقوای الهی پیشه کنید و همواره ذکر خدا را بگویید، چرا که اگر یاد خدا در قلب هایتان زنده و پر تکرار باشد، از بدی‌ها دور خواهید شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha