سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
غلامحسین مهدوی نژاد

حوزه/ امام جمعه موقت سمنان گفت: جهاد تبیین به عنوان راهبرد شکست دشمن بیش از پیش مورد توجه جوانان انقلابی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد تاریخی امام خمینی (ره) این شهر، گفت: جهاد تبیین در شرایط فعلی که دشمن به دنبال پیشبرد اهداف پلید خود است ضرورتی انکارناپذیر محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان افزود: امروز ایران به جایگاهی از اقتدار و قدرتمندی رسیده که دشمن چشم دیدن ندارد و با مکرها و دسیسه‌های مختلف به دنبال دستیابی به اهداف شومشان هستند و جهاد تبیین در این راه خنثی‌کننده دسیسه دشمن است.

وی ادامه داد: دشمن با جنگ نرم به دنبال پیشبرد اهدافی شوم است و جهاد تبیین موجب روشنگری در جامعه می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان  تصریح کرد: بیان مصداق‌های عزت‌مندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان جنایات منافقان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نوعی جهاد تبیینی است که باید این جهاد به گونه‌ای موثر باشد که دشمنان بهانه‌ای برای پیشبرد جنگ نرم نداشته باشند.

وی یادآور شد: ماهواره نور ۲ با سرعت بیش از ۶.۷ کیلومتر بر ثانیه به فضا ارسال شد و با موفقیت در مدار قرار گرفت و این نشان از اقتدار، شجاعت، ایستادگی و شکست‌ناپذیری کشور و این دستاوردها خار چشم دشمنان است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اعیاد شعبانیه افزود: این روزهای مبارک مقدمه‌ای برای آماده‌سازی جامعه برای ظهور امام عصر (عج) و دعوت به مهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha