دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی محسنی قرارگاه حوزه انقلابی

حوزه/ مواضع قرارگاه حوزوی با سربرگ و آرم مخصوص و امضای مسئولین قرارگاه معتبر بوده و به همگرائی و برادری با خط اصیل حوزوی و انقلابی ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، «قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی»در راستای سوء استفاده برخی از افراد و کانالها از عنوان این قرارگاه، بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حوزه علمیه قم گروه‌ها و تشکل‌ها متعددی در راستای رفع دغدغه های امامین انقلاب و حل مسائل اساسی انقلاب و کشور شکل گرفته اند.
کمک به مردم انقلابی کشور عزیزمان در حوادثی نظیر سیل، زلزله و مقابله با کرونا و جهاد به منظور مقابله با جریان متحجر، منحرف و سکولار در حوزه های علمیه از جمله مهم ترین صحنه های نقش آفرینی این تشکل های حوزوی بوده است.
در سال ۱۳۹۹ با هدف شکل گیری و تقویت جبهه مشترک در میان مجموعه های خودجوش حوزوی " قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی" با حضور شخصیت هایی با سابقه و خوشنام و تشکل هایی جهادی، انقلابی و حوزوی تاسیس گردید.
این قرارگاه با حضور ده ها مجموعه فراگیر و شاخص فعال در عرصه های فرهنگی و تبلیغی، در اولین عملیات مشترک و فراگیر خود، بر گفتمان سازی خط اصیل انقلاب اسلامی، در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تاکید داشتند.
قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی پس از مشورت با بزرگان حوزه های علمیه و با اخذ مجوز از مبادی قانونی بیش از یک سال فعالیت خود را آغاز نموده است.
اخیراً سوالات متعددی از موسسین قرارگاه صورت گرفته، و آن اینکه چرا از مجموعه هائی که از نام و اعتبار "قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی" بصورت غیر قانونی سوء استفاده می کنند، رفع ابهام نمی کنید؟
از این رو، به منظور تنویر افکار عمومی و مرزبندی با این قبیل از مجموعه ها و با حمایت از مجموعه هائی که بر پایه عقلانیت و اخلاق در محیط اجتماعی و سیاسی کنشگری می نمایند، سوء استفاده‌ی برخی افراد و کانالها از عنوان این قرارگاه را تقبیح نموده و به اطلاع می رسانیم که مواضع قرارگاه حوزوی با سربرگ و آرم مخصوص و امضای مسئولین قرارگاه معتبر بوده و به همگرائی و برادری با خط اصیل حوزوی و انقلابی ادامه خواهیم داد.
توفیقات روز افزون جریان اصیل انقلابی را، در پیگیری حکیمانه رهنمودهای مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواستاریم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
مسئول شورای مرکزی قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی
محمد مهدی محسنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha