سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ثبت نام

حوزه/ مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین علیه السلام تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مقطع سطح عالی و خارج ثبت نام می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین علیه السلام تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مقطع سطح عالی و خارج ثبت نام می کند.

بر اساس این گزارش: مدرسه عالی امام حسین علیه السلام که از مراکز تخصصی فقه به شمار می رود در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از میان طلابی که تا شهریور ۱۴۰۱ دوره مقدمات خود را به اتمام رسانده اند و در آزمون جامع مراکز تخصصی شرکت کرده اند دعوت به مصاحبه علمی و عمومی می نماید.

از سیاست های آموزشی مدرسه عالی امام حسین علیه السلام استفاده از اساتید مشاور در هر پایه جهت نظارت و هدایت طلاب در زمینه های علمی و تربیتی است. توجه به مشارکت طلاب در برنامه ریزی آموزشی نیز یکی دیگر از سیاست های آموزشی مدرسه به شمار می رود.

برنامه جامع پژوهشی و آموزش های تکمیلی و نشست های علمی و فرهنگی از مزیت های مدرسه عالی امام حسین می باشد.

این مدرسه که به هدف تربیت فقیهان در تراز انقلاب اسلامی با تاکید بر جامعیت و توانمند سازی مدیریت فرهنگی تاسیس شده است در مقطع خارج نیز به پذیرش طلاب مستعد و کوشا اقدام نموده است.

طلابی که دوره سطح عالی را سپری نموده اند تا انتهای فروردین ۱۴۰۱ فرصت دارند تا ریز نمرات دوره مقدمات و سطح عالی را همراه با سوابق تحصیلی آموزشی پژوهشی خود به آیدی آموزش مدرسه @mfih۱۴۰۰ ارسال نمایند که پس از بررسی، برای آزمون کتبی و مصاحبه علمی دعوت به عمل می آید.

گفتنی است: مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین علیه السلام در خیابان صفائیه، ابتدای کوچه آمار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha