سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
محمدباقر قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرا رسیدن سال جدید و آغاز قرن جدید را به مردم عزیز ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم عزیز ایران اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سال ۱۴۰۱ را به تمامی مردم عزیز و دوست داشتنی، بویژه خانواده های معظم شهدا عرض تبریک و تهنیت دارم، ان‌شاء‌الله سالی پر از مهربانی، دوستی، موفقیت و سلامتی برای همه شما عزیزان باشد.

در سالی که گذشت در مجلس شورای اسلامی، همه تلاش بنده و همکارانم این بود که مناطق محروم را در بحث محرومیت زدایی و اشتغالزایی در اولویت قرار دهیم، البته همین سیاست را در سال جدید در دستور کار داریم اما در اولویت این گونه عمل کردیم که بتوانیم اعتبارات پارسال را در سال جاری به بیش از سه برابر برای مردم عزیزمان در مناطق محروم افزایش دهیم.

البته ما در سال جاری برنامه هفتم توسعه را نیز داریم، انشاءالله در این برنامه اولویت ما این است که بتوانیم از درآمدهایی که از محل انفال، نفت و معادن هست را به زیرساخت‌ها اولویت دهیم و هزینه‌های جاری را با یک اصلاح ساختاری که امسال نیز این کار را انجام دادیم از طریق درآمدهای حوزه مالیات، گمرک و دارایی‌های غیر مولد متمرکز کنیم. انشالله در قرن جدید و آغاز امسال که آغاز قرن نو هست، بتوانیم با اصلاح امور در مملکتداری، در حقیقت با یک حکمرانی نو بتوانیم این تحول و پیشرفت را برای ایران عزیز مدنظر داشته باشیم و به عمل تبدیل کنیم.

ما باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم، بار دیگر این سال نو و آغاز قرن نو را به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت می گویم و برای شما عزیزان آرزوی سلامتی توأم با شادابی و نشاط و عاقبت به خیری از خداوند بزرگ مسئلت دارم، سال نو مبارک.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha