یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: در اجرای کارها از موازی‌کاری خودداری و برنامه‌های فرهنگی متناسب با مقتضات زمان و شرایط در کردستان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، علی اصغر دریایی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان صبح امروز در نخستین روزی کاری خود با نماینده ولی‌فقیه در کردستان دیدار و به تشریح چشم‌انداز و برنامه‌ها پرداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بر ضرورت استفاده از ظرفیت نیروها و کارکنان اداره‌ کل ارشاد کردستان در راستای پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی تأکید کرد و گفت: حمایت و رسیدگی‌ به وضعیت فعالان عرصه فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه به ویژه پیشکسوتان در داخل و خارج استان در دستور کار قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی در کردستان منسجم و منظم برگزار شود، افزود: از ظرفیت این شورا برای پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان خطاب به مدیرکل ارشاد این استان تصریح کرد: به اولویت‌ها و ضرورت‌ها در فعالیت‌های فرهنگی توجه گردد و سعی شود موانع، معایب، مزایا و ضرورت‌ها و مقتضیات فعالیت‌های فرهنگی در کردستان را بسنجید.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه برنامه‌ریزی، همفکری و همکاری دیگران و استفاده از ظرفیت، عقل و توان جمعی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، مؤثر است، یادآور شد: در اجرای کارها از موازی‌ کاری خودداری و برنامه‌های فرهنگی متناسب با مقتضیات زمان و شرایط در کردستان برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha