دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: در سال های اخیر بسیاری از مسائل دست به دست هم داده و باعث تضعیف حوزه رسانه و مطبوعات در کردستان شده است تا جایی که متاسفانه شاهد تعطیلی بسیاری از رسانه ها بوده ایم.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: یکی از مقولات اصلی در هر جامعه ای، مباحث فرهنگی است، چرا که فرهنگ زیرساخت دیگر حوزه ها محسوب می شود، بنابراین متولیان امور فرهنگی جدای از این اینکه باید در این حوزه تخصص داشته باشند، باید نسبت به آنچه که انجام می دهند یا در دست اقدام دارند، متعهد باشند.

وی با اشاره به انتخاب یک حوزوی و فعال فرهنگی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، گفت: معرفی و انتصاب علی اصغر دریایی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می تواند زمینه ساز تحولات بسیاری شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: ارتباط نزدیک با مردم به ویژه فعالان فرهنگی و مذهبی، آشنایی کامل با مسائل فرهنگی کردستان و از آن مهمتر اشراف مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موضوعات و دغدغه های دینی می تواند راهگشای حل بسیاری از معضلات فرهنگی، عقیدتی و... در این خطه فرهنگی شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران خاطرنشان کرد: در سال های اخیر بسیاری از مسائل دست به دست هم داده و باعث تضعیف حوزه رسانه و مطبوعات در کردستان شده است تا جایی که متاسفانه شاهد تعطیلی بسیاری از رسانه ها بوده ایم، انتظار داریم که مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی بتواند سهم بسزایی در تقویت رسانه های استان و مهمتر از آن ساماندهی فضای مجازی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha