جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور از مرز ۱۴۷ میلیون دُز گذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور از مرز ۱۴۷ میلیون دُز گذشت.

در این اطلاعیه آمده است:

تا کنون ۶۳ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۱۶ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۷۲۰ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۴۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۷ هزار و ۲۸۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۲۲ هزار و ۶۳۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۵۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۲۰۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۷۳ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و ۵۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۹ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha