جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: مداخله آمریکا در امور داخلی پاکستان حمله به پاکستان است، مردم بر سر آمریکا فریاد بکشند و سیاستمداران نیز این عمل غیرقانونی آمریکا را محکوم کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس خبری، تهدید آمریکا نسبت به نخست وزیر پاکستان را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: پس از سخنرانی عمران خان نخست وزیر پاکستان مبنی بر مداخله آمریکا در سیاست داخلی پاکستان، سفیر این کشور را باید از پاکستان اخراج کنند.

وی افزود: مداخله آمریکا در امور داخلی پاکستان حمله به پاکستان است، سیاستمداران باید این عمل غیرقانونی آمریکا را محکوم کنند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان اظهار داشت: ما نسبت به دولت فعلی گله های زیادی داریم ولی در برابر دشمن همراه با دولت ایستاده ایم.

این رهبر سیاسی و دینی پاکستان از مردم خواست که روز جمعه از خانه هایشان بیرون آمده و در مخالفت با آمریکا فریاد بکشند.

گفتنی است که عمران خان نخست وزیر پاکستان در سخنرانی تلویزیونی خود اعلام کرد که اوایل ماه مارس ۲۰۲۲ نامه‌ای از سوی سفیر پاکستان در آمریکا دریافت کردیم که در متن آن برنامه ائتلاف اپوزیسیون برای رأی عدم اعتماد به من مطرح شده بود و در این نامه به سیاست خارجی مستقل پاکستان اعتراض شده و به صورت تهدید آمیز آمده است که عدم موفقیت رای عدم اعتماد به نخست وزیر پیآمدهای بدی برای پاکستان خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha