پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: یادگاری های انسان نزد خدا چیست؟ شکرگزاری نعمت ها، کمک کردن به دیگران، یاد امام زمان(عج) در همه ایام از جمله این یادگاری هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در شب پایانی برنامه های فرهنگی در ساحل ریشهر بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: انسان ها به دنبال این هستند که خاطرات خود را ماندگار کنند، بعضی با نوشتن، برخی با گرفتن عکس و یا به جا گذاشتن یک کار خوب از خود، خاطره ای از خود به یادگار می گذارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: یادگاری های انسان نزد خدا چیست؟ شکرگزاری نعمت ها، کمک کردن به دیگران، یاد امام زمان(عج) در همه ایام از جمله این یادگاری هاست.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان باید اهل مراقبه باشیم گفت: سعی کنیم ارتباط با خدا را بیشتر کنیم؛ یادآوری نعمت های خداوند بهانه ای است برای ارتباط داشتن با حضرت حق.

در پایان این مراسم از طلاب خواهر بابت برگزاری برنامه های فرهنگی تفریحی در ساحل تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است، با شروع سال جدید، طلاب جهادی حوزه های علمیه استان بوشهر با حضور در سواحل استان با برپایی غرفه های فرهنگی، اجرای نماز جماعت، اجرای بازی های ساحلی و جذاب برای کودکان و اهدای جوایز، به فعالیت پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha