پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر سیدبشیرحسینی

حسینی گفت: همان گونه که جهاد نظامی بدون اسلحه ممکن نیست، جهاد تبیین بدون رسانه محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سید بشیر حسینی، شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه تاریخی پنجم رمضان اصفهان، در خانه انقلاب اسلامی با اشاره به حکم جهاد و اهمیت آن، گفت: در زمینه جهاد تبیین همان گونه که رهبر انقلاب امر فرموده همه موظفیم وارد این جهاد شویم .
وی، یکی از ابعاد جهاد تبیین را در عصر حاضر جهاد لسانی دانست و با اشاره به این آیه که وَ ما أَرْسَلْنا مِنْ رَسُولٍ إِلاَّ بِلِسانِ قَوْمِهِ اظهار داشت: در زمان حاضر دلیل اصلی شکاف نسلی به‌خاطر شکافی لسانی است.
استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: نسل کنونی متفاوت از نسل های گذشته است و باید زبانشان را فهمید و پیدا کرد چرا که زبان این نسل شهروند اصیل، دنیای دیجیتال است.
بشیر حسینی گفت: در گذشته اگر تربیت روزی منحصر به خانواده بود اکنون از این انحصار خارج شده و نقش رسانه ها و فضای مجازی پر رنگ شده است.
وی تاکید کرد: همان گونه که جهاد نظامی بدون اسلحه ممکن نیست، جهاد تبیین بدون رسانه محقق نمی‌شود.
این استاد دانشگاه گفت: جوان سرگشته ما در فضای مجازی در نبود فعال پیشکسوتان و فعالان انقلاب اسلامی وقت و عمرش تلف می‌شود، اما آیا این نسل منبعی برای مراجعه در فضای مجازی دارد؟
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) با انتقاد از عده‌ای که به اسم انقلابی گری خیانت می‌کنند، افزود: با تصمیم‌گیری غلط و انگاره‌های اشتباه، حوزه‌های مختلف در فضای مجازی را به دشمن واگذار کرده‌ایم و شکافی بین ما و نسل جدید شکل گرفته و باید این شکاف را با حضور تبیینی پر کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    یه تبیین شیطون بلا