جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای حمله یکی از مجرمان وابسته به شیطان بزرگ آمریکا به سه تن از طلاب حوزه علمیه در حرم امام رضا (علیه السلام) را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای حمله با چاقو از سوی یکی از مجرمان وابسته به شیطان بزرگ ایالات متحده آمریکا به سه تن از طلاب حوزه علمیه در حرم امام رضا (علیه السلام) را محکوم کرد.

گروهک های تروریستی تکفیری، هیچ ارتباطی با دین ندارند

علمای لبنان اشاره کردند: هتک حرمت ماه مبارک رمضان در یکی از خانه های خداوند، مؤکد این است که گروهک های تروریستی تکفیری، هیچ ارتباطی با دین ندارند و اسلام از آنها بریء است.

تجمع علمای مسلمان ادامه داد: طرح هایی با هدف برانگیختن فتنه ها و تعصبات مذهبی در اماکن مختلف تلاش می کنند و گمان می کنند که با این کار می توانند محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند.

تجمع علمای مسلمان تصریح کرد: هوشیاری خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و تلاش زائران منجر به دستگیری این مجرم شد.

تجمع علمای لبنان ابراز امیدواری کرد که انجام تحقیقات از این مجرم به شناسایی طرف هایی منجر شود که در تحریک وی نقش داشتند و برنامه ریزی های ایالات متحده آمریکا و انگلیس در ضربه زدن به عزت اسلام و مسلمین در جهان برملا شود.

علمای لبنان هدف از این عملیات را ایجاد تشویش در روند مذاکرات در سطح هسته ای دانسته و گفتند: مذاکرات هسته ای به نتایج مثبت بسیار نزدیک شده و این مسئله برای رژیم صهیونیستی که گروهک های تکفیری را برای انجام این جنایت تحریک کرده، ناخوشایند است.

تجمع علمای مسلمان لبنان در پایان شهادت حجت الاسلام محمد اصلانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و ملت عزیز ایران و خانواده های شهدا تسلیت گفته و از درگاه الهی برای آن مرحوم طلب رحمت و برای خانواده وی طلب صبر و آرامش کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha