دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان جنایت وحشیانه ای که تکفیری ها در حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) در مشهد مقدس مرتکب شدند را به شدّت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان جنایت وحشیانه ای که تکفیری ها و مزدوران صهیونیسم و دولت شرور آمریکا در حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) در مشهد مقدس مرتکب شده و منجر به شهادت دو تن از طلبه های حوزه علمیه شده را به شدّت محکوم کرد.

جبهه عمل اسلامی در بیانیه خود، تصریح کرد: این مزدوران تکفیری که مرتکب این جنایت شدند، مبانی اسلامی، انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشته و به ماه مبارک رمضان هتک حرمت کردند.

این جبهه ادامه داد: دین اسلامی که از همگی خواسته به ریسمان الهی چنگ بزنند و به محبت، همکاری و مهربانی میان مسلمانان دستور داده و کشتار میان آنها را حرام اعلام کرده است، از این جنایتکاران تکفیری و گمراه بریء است و اقدام این تکفیری ها هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد.

هرگونه اهانت به مقدسات هر مذهب اسلامی خدمت به دشمنان دین است

جبهه عمل اسلامی، هرگونه اهانت به مقدسات هر مذهب اسلامی معتبر را خدمت به دشمنان دین دانست و گفت: این اهانت ها منجر به ایجاد شکاف، فتنه و چند دستگی و نابودی روحیه وحدت اسلامی می شود.

جبهه عمل اشاره کرد: دشمنان اسلام و دشمنان وحدت اسلامی از طریق اینگونه جنایت های تروریستی و وحشیانه به دنبال برانگیختن درگیری های طایفه ای و اختلافات میان مذاهب اسلامی هستند تا توطئه ها و برنامه های خود را تحقق بخشند.

جبهه عمل اسلامی در پایان از تمامی علمای مسلمان، مفتی ها، مبلغان و صاحبان اندیشه اسلامی صحیح خواست که نسبت به فتنه گران هشدار داده و گمراهی و دورغ آنها را آشکار سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha