دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین گفت: باید از تلاش ارزنده و قابل ستایش شبانه روزی دولت در رفع مشکلات جامعه تشکر کرد، ولی نتیجه اقدامات باید خود را سر سفره مردم و بازار نشان دهد و گرانی‌ها و قیمت‌های سرسام آور کالاها در بازار قابل توجیه نیست و موجب گلایه مردم شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان اقامه شد با اشاره به فرارسیدن ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: دستیابی به دستاوردهای هسته‌ای یکی از مقاطع غرورآفرین انقلاب و نظام اسلامی است که به واسطه ایستادگی مردم و تقدیم شهدای دانشمند متعهد به دست آمده است.

وی افزود: دستیابی ملی به فناوری هسته‌ای، دشمنان این ملت را خشمگین ساخت چرا که آنان به فکر وابستگی دائم کشور به قدرت‌های جهان بودند غافل از این که ایستادگی مردم و تعهد دانشمندان متخصص، عزت و اقتدار علمی کشور را به دنیا نشان خواهد داد، بدیهی است که ما برای تقویت این دستاورد بزرگ هزینه‌هایی پرداخته‌ایم ولی مردم ایران با راهنمایی‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، قدمی از این دستاورد بزرگ عقب نشینی نکرده‌اند.

محمودی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی گفت: شهدای هنرمندی که صداقت خود را در عرصه هنر با خون امضا کردند، هنر واقعی و فاخر را به دیگران آموختند و اجازه فرصت طلبی را از برخی سلبریتی‌ها و هنرمندان نماهای غیرمتعهد سلب کردند.

وی با اشاره به سالروز رحلت بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه(س)، گفت: آن بانوی بزرگ اولین زنی بود که به پیامبر ایمان آورد و تمام اموال خود را برای پیشبرد اهداف اسلام تقدیم کرد، در این شرایط تنگدستی برخی محرومان، ما نیز این درس را بیاموزیم و به کمک فقرا و محرومین بشتابیم.

محمودی با تأکید بر لزوم ترغیب جوانان به روزه گرفتن گفت: این که امروز برخی از جوانان در ایام ماه مبارک رمضان روزه نمی‌گیرند به این دلیل است که پدران و مادران آنان به این امر بی‌تفاوت هستند و بذر بی‌تقوایی را در دل فرزندان خود می‌کارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با تقدیر از تلاش‌های دولت در رفع مشکلات مردم، افزود: باید از تلاش ارزنده و قابل ستایش شبانه روزی دولت در رفع مشکلات جامعه تشکر کرد، ولی نتیجه اقدامات دولت باید خود را سر سفره مردم و بازار نشان دهد.
البنه برخی از گرانی‌ها و قیمت‌های سرسام آور کالاها در بازار قابل توجیه نیست و موجب گلایه مردم شده است.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص حادثه دردناک مشهد مقدس نیز گفت: این اقدام تروریستی و حمله به طلاب موجب شد تا حرمت حریم رضوی شکسته شود و سه روحانی روزه دار ناجوانمردانه مورد حمله تکفیری‌ها قرار گیرند.

وی تصریح کرد: این اقدام مذبوحانه حکایت از توطئه دشمنان دارد، اینکه کسی با چاقو فرد بی دفاعی را به شهادت برساند هنر نیست اما تفکری که به این اقدامات سخیف دامن می‌زند مهم است و باید در برابر آن با روشنگری ایستاد.

محمودی افزود: گروه‌های تکفیری که از بین آنها داعش پرورش یافت و آن همه خیانت را در عراق، افغانستان، سوریه و سایر کشورها مرتکب شد، جز با دستور اربابان آمریکایی و اسرائیلی شکل نگرفت تا بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha