جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1018193
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
بشیری

حوزه/ تهیه کننده «دشت خاموش» گفت: در فیلم سینمایی «دشت خاموش» در پی تصویرگری از مشکلات هستیم و به هیچ وجه قصدمان سیاه نمایی نیست.

سعید بشیری، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دشت خاموش» در گفت وگو با خبرگزار حوزه، بیان کرد: فیلم سینمایی «دشت خاموش» هیچگونه نشانی از جغرافیای خاص ندارد. در ضمن مشکلاتی که توسط کارفرما برای کارگردان ایجاد می شود در همه جای دنیا وجود دارد، بنابراین به صرف اینکه در این کار مشکلاتی بیان می شود به معنای سیاه نمایی از جامعه نیست.

وی افزود: در همین رابطه سوالی دارم آیا سینما تنها وظیفه دارد که اتفاقات خوشایند جامعه را تصویر کند؟ اینگونه نیست چون سینما همانگونه که نیاز به کارهای طنز و کمدی دارد باید فیلم های اجتماعی هم داشته باشد تا مشکلات شناسایی و برطرف شود.

بشیری در پاسخ به این سوال که بهترین شکل پیام رسانی دینی در کارهای سینمایی چگونه آثاری است، بیان کرد: فیلم هایی که به صورت منایه موضوعات مد نظرشان را مطرح می کنند به نظرم اتفاقی خوب محسوب می شود، چون چنین آثاری از شعار دور می ماند و اثر منظورش را در قالب زندگی بیان می کند. این شکل برنامه سازی به نظرم اتفاقی در خورد توجه محسوب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha