شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه املش

حوزه/ سید مهدی خدمت بین دانا گفت: املش جزء سالمندترین شهرستان‌های استان می‌باشد رسیدگی ویژه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، سید مهدی خدمت بین دانا، سرپرست بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه، امروز با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان املش با حجت الاسلام علی رنجبر دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست بهزیستی گیلان در این دیدار به بیان گزارشی از عملکرد و خدمات قابل ارائه بهزیستی در راستای حل مشکلات جامعه هدف پرداخت و خواستار توجه ویژه به جامعه هدف بهزیستی و حمایت از فعالیت‌های ارائه شده این سازمان شد، اظهار کرد: املش جزء سالمندترین شهرستان‌های استان می‌باشد و رسیدگی ویژه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه در خصوص تنها ساختمان استیجاری بهزیستی در استان و تعیین و تکلیف این وضعیت بعد از ۲۳ سال و پیدا کردن مکانی مناسب جهت خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی با امام جمعه شهرستان گفتگو کرد.

حجت الاسلام علی رنجبر، امام جمعه املش نیز با تشکر و قدردانی از اقدامات بهزیستی املش، به نقش این سازمان در حوزه‌های مختلف اشاره و بر لزوم استفاده از راهکارهای این سازمان به عنوان یک سازمان متخصص در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی، حل مشکلات معلولان و محرومان جامعه را نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha