دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پویش طلاب مدرسه ام البنین دلوار به حمایت از روحانیون

طلاب مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار با راه اندازی پویش "من یک طلبه ام" و تولید و انتشار کلیپ هایی به حمله تروریستی در حرم امام رضا(ع) واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، طلاب مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار با انتشار کلیپ هایی با عنوان «من یک طلبه ام» به حادثه خونین، حمله به طلاب در حرم امام رضا(ع) واکنش نشان دادند.

زهرا پرویز یکی از طلاب مدرسه در این باره گفت: ما در واکنش به حادثه و شهادت طلاب در حرم مطهر امام رضا علیه السلام و انزجار خود از استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار را اعلام می داریم و با همکاری طلاب مدرسه به تولید محتوای رسانه ای پرداخته ایم و خود را سرباز رهبر عزیزمان در جنگ نرم می دانیم.

وی ادامه داد: حمله تروریستی در حرم امام رضا(ع)، دل همه را به درد آورد و تکفیری های به خیال خام خود درصدد ضربه به وحدت شیعه و سنی هستند، غافل از اینکه اهل تسنن و تشیع باهم ‌در یک سنگر علیه تکفیری ها ایستاده اند و برای همیشه خواهند ایستاده اند. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای تمام هدف دشمن در ایجاد تفرقه بین مسلمین است و ما قائل به وحدت هستیم و در مقابل دشمن باید با هوشیاری عمل کنیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

وی در پایان یادآور شد: مردم بصیر ایران اسلامی ضمن حفظ هوشیاری از هر گونه واکنش اختلاف انگیز خودداری کرده و موجبات خنثی سازی طرح های تفرقه افکنانه ی دشمنان را فراهم آورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha