جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان

حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: مقاومت ملت ایران دشمن را به زانو درآورده و بدون شک با این مقاومت، گشایش های ارزی در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از دامغان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار به اقدام‌های دولت خدمتگزار و مسئولان دلسوز اشاره کردند و مسئولان نظام جمهوری اسلامی را در برابر مردم و در پیشگاه خداوند پاسخگو دانستند.

وی بر عملکرد دولت مردمی تایید کرد و افزود: همه بر این امر واقف هستیم که دولت سیزدهم هزینه برای بیت‌المال ایجاد نمی‌کند، دولتمردان آن در بین مردم هستند و گاهی سخنانی از زبان مردم بیان می‌شود که هرگز مشاوران نزدیک و کارکشته هم از آن سخن نمی‌گویند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان اظهار داشت: امروز با مقاومت ملت ایران، دشمن به زانو درآمده و گشایش های ارزی در حال شکل گرفتن است و به برکت مقاومت تیم مذاکره کننده، آمریکا باید تسلیم خواسته‌های جمهوری اسلامی شود و حتی اگر به برجام باز نگردد، ایران چیزی برای از دست دادن ندارد و کشور در حال تعامل بسیار خوب با دنیا است.

وی به ۲۹ فروردین ماه، سالروز شکل گیری ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دلاور مردان ارتش که در دفاع از انقلاب، کشور و ارزش ها پیش قدم هستند و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری، مطیع امر و با بیداری و بصیرت، دشمن را ناامید می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان افتتاح حساب ۱۰۰ برای ساختن مسکن محرومان توسط امام راحل را نشان دهنده توجه ایشان به محرومان دانست و اظهار داشت: اکنون این وظیفه برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد و گزارش این نهاد نشانه فعالیت خوب آن‌ها است اما باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و خیران مسکن ساز نیز به این حساب توجه کنند.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در استان سمنان آغاز شده است و جوانان بااستعداد و دارای علاقه می‌توانند جهت تبلیغ و ترویج دین و وجود نیروهای با استعداد و تحصیل کرده در علوم دین، به صحنه آمده و در حوزه‌های علمیه تدریس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha