شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرتضوی

حوزه/ مرتضوی گفت: تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزار جانباز ارتشی گواه این است که ارتش همواره در مسیر مجاهدت خالصانه، آمادگی برای جانفشانی، گمنامی و فروتنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش در مقابل گلستان شهدای اصفهان با اشاره به حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحنه های انقلاب اسلامی، ارتش را جنود خداوند در نظام اسلامی دانست و گفت: چارچوب حرکت ارتش در راستای اندیشه ائمه(ع) و معارف دینی است و هرجایی که مبارزه می‌کند برای اقامه عدل و داد است .

استاندار اصفهان تصریح کرد: وقتی گفته می شود ارتش پناه مردم است یعنی مستقل است و عیادی شرق و غرب آن را اداره نمی‌کنند .

وی با اشاره به خدمات ارتش در عرصه های مختلف بویژه در دوران شیوع کرونا، گفت: ارتش در حوادث و بلایای طبیعی و دوران همه گیری کرونا کمک شایانی به آحاد مردم داشت و نشان داد همیشه در صحنه حضور دارد و و به ویژه در بزنگاه ها قابل اتکا است.

وی در ادامه به شاخصه های ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تاکید کرد: توانمندسازی نیروها، اخلاق مداری، مشارکت در حرکت های مردمی و فروتنی از مهمترین خصایص فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

مرتضوی در پایان با اشاره به از خودگذشتگی ارتش در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: مردان رشید و مقتدر ارتش، جان خود را فدای ملت می کنند و تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزار جانباز ارتشی هم گواه این ادعا است که ارتش همواره در مسیر مجاهدت خالصانه، آمادگی برای جانفشانی، گمنامی و فروتنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha