جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حیدر طاهر نیا راهیار بنیاد هدایت استان کرمانشاه

حوزه/ راهیار بنیاد هدایت استان کرمانشاه گفت: اقشار تاثیرگذار جامعه به ویژه فرهنگیان، حوزویان، دانشجویان و هنرمندان مجاهدانه و جدی تر از گذشته پای کار«جهاد تبیین» بیایند.

حجت الاسلام حیدر طاهری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با تشریح ابعاد شبکه امامان مساجد، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای «جهاد تبیین» است و ما دنبال این هستیم که فرمان حضرت آقا که مطالبه قرآن و عترت است در جامعه به گفتمان عمومی تبدیل شود.

وی ادامه داد: امامان مساجد در این ماه رحمت، با بیان دستاوردهای انقلاب و مقایسه‌ی تمدن غرب با تمدن اسلامی، بصیرت افزایی می کنند.

راهیار بنیاد هدایت استان کرمانشاه، با بیان اینکه مهمترین هدف رهبر معظم انقلاب در طرح «جهاد تبیین»، گفت: رهبری حکیم و فرزانه، حجت را بر ما تمام کردند و بایستی هرکسی در هر موقعیت اثرگذاری هست، پای کار «جهاد تبیین» بایستد.

وی با اشاره به وظیفه امامان در ماه مبارک رمضان که حضور مردم در مساجد پر رنگ تر است، اضافه کرد: تربیت کنشگران برای دفاع مستدل و متقن در عرصه های مختلف به ویژه فضای مجازی ، محور فعالیت ها باشد.

حجت الاسلام طاهری نیا افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیشگام عرصه جهاد فرهنگی هستند و مهمترین آن همین «بیانیه گام دوم انقلاب» است که خط و راه را ترسیم کرده است.

راهیار بنیاد هدایت استان کرمانشاه ادامه داد: اقشار تاثیرگذار جامعه به ویژه فرهنگیان، حوزویان، دانشجویان و هنرمندان مجاهدانه و جدی تر از گذشته پای کار«جهاد تبیین» بیایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha