دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
n

نماینده ولی فقیه در کاشان، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را در سایه وجود با برکت ولایت فقیه و رهبری دانست و گفت: سپاه نماد اقتدار ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) این شهر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت : حضرت علی(ع) به فرزندانش توصیه فرمودند مبادا کمک و دستگیری از یتیمان را فراموش کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان برلزوم تشویق ورود جوانان در حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: مسئولان فرهنگی، حوزویان و مربیان حلقه های صالحین تمام تلاش خود را برای تشویق جوانان به تحصیل در حوزه های علمیه بیش از پیش به کار گیرند.

وی، با گرامی داشت دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد : امام راحل درباره فرمود «من از سپاه راضی هستم»؛ سپاهیان آیینه مجسم رشادت های ملت بزرگ ایران در صحنه های نبرد و تاریخ مصور انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه سپاه برای نگهبانی از انقلاب و دستاورده های آن تاسیس شد، گفت: مقام معظم رهبری نیز در عظمت سپاه فرمودند سپاه مصداق آیه ۲۳ احزاب «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار کرد: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، نیروی انتظامی ، سپاه و بسیج افتخار می کنند که امروز تحت فرماندهی کل قوا امام خامنه ای به اسلام و قرآن خدمت می کنند.

نماینده ولی فقیه درکاشان، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سایه وجود با برکت ولایت فقیه و رهبری دانست.

وی با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، ابراز داشت: مسلمانان غیور سوئد در دفاع از پیامبراکرم (ص) و کتاب آسمانی قرآن با راه اندازی تظاهرات جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام دادند.

امام جمعه کاشان، به ناکام ماندن توطئه دشمنان در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و ایران هراسی و افغانستان هراسی اشاره کرد و گفت: با تشکیل جلسات مشترک در دو کشور ایران و افغانستان به لطف خدا این بار نیز توطئه دشمنان خنثی شد.

وی در پایان به فضیلت های شب های قدر اشاره کرد و افزود: در شب های بیست و یکم و بیست و سوم با اتصال به امام زمان (عج) تا می توانیم برای ظهور حضرت دعا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha