یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتقال خون

حوزه/ امام جمعه قزوین ساعت یک بامداد شنبه با حضور در پایگاه انتقال خون قزوین، از مشارکت مردم در این کار خداپسندانه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عیدالکریم عابدینی، ساعت یک بامداد شنبه با حضور در پایگاه انتقال خون قزوین، با اهداکنندگان گفت‌وگو و از حضور باشکوه مردم در این کار خداپسندانه قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در قزوین، ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین (ع)، اظهار کرد: ان‌شاءالله شب‌های قدر را قدر بدانیم و یکی از جلوه‌های قدردانی از شب‌های قدر این است که قدر یکدیگر را بدانیم.

وی افزود: قدر یکدیگر را دانستن یعنی در غم و شادی هم شریک باشیم و در مشکلات هم دغدغه داشته باشیم، وقتی می‌دانیم خونی که اهدا می‌کنیم غیر از آن که برای سلامتی خودمان می‌تواند مؤثر باشد، ممکن است جان انسانی را نجات دهد و برای کسی مشکل‌گشایی کند، انگیزه‌های انسان دو چندان می‌شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: این کار خداپسندانه و تبلیغ و ترویج آن نشان می‌دهد در کشور اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مردم یکدیگر را دوست دارند و این معنا باعث فخر و ارتقای معنوی و سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

امام جمعه قزوین از پایگاه انتقال خون قزوین بازدید کرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با قدردانی از حضور باشکوه مردم در اهدای خون در شب‌های احیا، گفت: انسانیت مردم در شب‌های احیا بیشتر از همیشه آشکار می‌شود و پیروان امام علی (ع) تحت تأثیر فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آن حضرت پا به میدان ایثار و فداکاری می‌گذارند و به هم‌نوعان خود کمک می‌کنند.

امام جمعه قزوین ضمن بازدید از بخش های مختلف معاینه، آزمایشگاه و بخش اهدای خون به پرسنل این مجموعه نیز خداقوت گفت.

در این بازدید مریم مدرسی مدیرکل انتقال خون استان قزوین از وضعیت اهدای خون در استان گزارشی ارائه کرد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یک نسخه از ادعیه ماه مبارک رمضان را به اهداکنندگان خون هدیه داد.

امام جمعه قزوین از پایگاه انتقال خون قزوین بازدید کرد

امام جمعه قزوین از پایگاه انتقال خون قزوین بازدید کرد

امام جمعه قزوین از پایگاه انتقال خون قزوین بازدید کرد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha