شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتقال خون

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان در دومین شب از شب‌های احیا با حضور در پایگاه انتقال خون قزوین، از حضور باشکوه مردم در این کار خداپسندانه در این شب‌های معنوی ماه مبارک رمضان، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین شب گذشته با حضور در پایگاه انتقال خون قزوین، ضمن بازدید از فرایند اهدای خون، با اهداکنندگان گفت‌وگو و از حضور باشکوه مردم در این کار خداپسندانه در این شب‌های معنوی، قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در این بازدید ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع)، اظهار کرد: ان‌شاءالله شب‌های احیا و شب قدر را قدر بدانیم که یکی از جلوه‌های قدردانی از شب‌های قدر این است که قدر یکدیگر را بدانیم.

وی افزود: قدر یکدیگر را دانستن یعنی در غم و شادی هم شریک باشیم و در مشکلات هم دغدغه داشته باشیم، وقتی می‌دانیم خونی که اهدا می‌کنیم غیر از آن که برای سلامتی خودمان می‌تواند مؤثر باشد، ممکن است جان انسانی را نجات دهد و برای کسی مشکل‌گشایی کند، انگیزه‌های انسان دو چندان می‌شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: این کار خداپسندانه و تبلیغ و ترویج آن نشان می‌دهد در کشور اهل بیت(ع)، مردم یکدیگر را دوست دارند و این معنا باعث فخر و ارتقای معنوی و سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در قزوین با قدردانی از حضور باشکوه مردم در اهدای خون در شب‌های احیا، گفت: انسانیت مردم در شب‌های احیا بیشتر از همیشه آشکار می‌شود و پیروان امام علی(ع) تحت تأثیر فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آن حضرت پا به میدان ایثار و فداکاری می‌گذارند و به هم‌نوعان خود کمک می‌کنند.

امام جمعه قزوین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف معاینه، آزمایشگاه و بخش اهدای خون به پرسنل این مجموعه نیز خداقوت گفت و یک نسخه از ادعیه ماه مبارک رمضان را به اهداکنندگان خون هدیه داد.

در این بازدید مریم مدرسی مدیرکل انتقال خون استان قزوین نیز از وضعیت اهدای خون در استان گزارشی ارائه کرد.

تقدیر امام جمعه قزوین از اهدا کنندگان خون در شب‌های قدر

تقدیر امام جمعه قزوین از اهدا کنندگان خون در شب‌های قدر

تقدیر امام جمعه قزوین از اهدا کنندگان خون در شب‌های قدر

تقدیر امام جمعه قزوین از اهدا کنندگان خون در شب‌های قدر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha