پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار با سرپرست دفتر حمایت از جامعه نخبگانی

حوزه/ سرپرست اداره کل امور دانش‌آموختگان و استعدادهای برتر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بر لزوم حمایت‌های هدفمند از جامعه نخبگانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم خدیجه حسین زاده در دیدار با دکتر مجتبی رستمی‌کیا به عنوان سرپرست جدید دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که در مرکز خدمات برگزار شد، ضمن تبریک مسئولیت جدید به دکتر رستمی کیا، بر لزوم حمایت‌های هدفمند از جامعه نخبگانی تأکید کرد.

سرپرست اداره کل امور دانش‌آموختگان و استعدادهای برتر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دیدار ضمن اشاره به مشکلات جامعه نخبگانی، خواستار ارائه خدمات هدفمند علمی و حمایت از چاپ کتاب و مقالات(پژوهشی و ترویجی) طلاب این مؤسسه شد.

در این جلسه، دکتر رستمی نیا تصریح کرد: دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه وظیفه حمایت از طلاب استعداد برتر و پیگیری مشکلات آنان را به عهده دارد و در این راستا خدماتی ارائه می‌دهد.

سرپرست دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان داشت: اگر زیرساخت‌های لازم ارزیابی و انتشارات معاونت پژوهش و پژوهشگاه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به درستی انجام شود، حمایت از چاپ کتاب و مقالات (پژوهشی و ترویجی) در سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

دکتر رستمی نیا یادآور شد: بانوان نخبه دارای فرزند بیشتر که مؤسسات فرهنگی دارند، مورد توجه و حمایت ویژه دفتر حمایت از جامعه نخبگانی قرار می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha