پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان، انفجار تروریستی که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مساجد را در قلب مزار شریف هدف قرار داد، محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای، انفجار تروریستی که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مساجد را در قلب شهر مزار شریف هدف قرار داد، محکوم کرد.

تجمع علما تأکید کرد: این انفجار تروریستی نشان می دهد که گروهک تروریستی داعش به عملیات تخریب گرانه و فتنه انگیزی در میان اقشار ملت افغانستان می پردازد، لذا علمای این کشور باید همچون سدّی مستحکم در برابر این فتنه بایستند.

تجمع علمای مسلمان در بخش دیگر بیانیه خود به نگهبانانی که در صحن های مسجد الاقصی که با بدن های عریان از این مسجد دفاع می کنند و در معرض گاز های اشک آور و گلوله های پلیس صهیونیستی قرار می گیردند، درود فرستاد.

علمای لبنان ادامه دادند: فلسطینی ها عقب نشینی نکرده و برنامه صهیونیستها را در تقدیم قربانی در داخل مسجد ناکام گذاشتند و با پایداری خود راهپیمایی پرچم صهیونیستی را شکست دادند؛ همه این ها ثابت می کند که رژیم اسرائیل به زودی رو به نابودی است.

تجمع علمای مسلمان لبنان در پایان از مقاومت فلسطین به خاطر پرتاب موشک به شهرک سدیروت در نزدیک نوار غزه قدردانی کرد و آن را نشان پیشرفت مقاومت در عرصه فناوری و تجهیزات دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha