سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فیلم تفسیر سیر آفاقی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا علیهاالسلام از حضور فیلم‌های تفسیری «سیر آفاقی» در همایش ملی شهید فخری زاده و بنیاد اندیشی در توسعه دانش و فن‌آوری خبر داد.

حجت الاسلام حسن برزو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به تولید فیلم‌های تفسیری «سیرآفاقی» توسط جمعی از اساتید و طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار داشت: این مستند در سال ۱۳۹۹ در پنج قسمت تولید و از صدا و سیمای قم منتشر شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: فیلم‌های تفسیری «سیرآفاقی» این‌بار در همایش ملی «شهید فخری زاده و بنیاد اندیشی در توسعه دانش و فن‌آوری» ارائه شد و مرکز نجوم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام به عنوان برگزارکننده این همایش لوح تقدیر به دست اندرکاران این فیلم ها تقدیم کرد.

حجت‌الاسلام برزو، تصریح کرد: ان‌شاء‌الله به زودی شاهد حضور اساتید، مبلغان و طلاب و دانش آموختگان در عرصه‌های رسانه ای در جهت تبلیغ نوین دینی خواهیم بود.

وی، با اشاره به هجمه‌های دشمنان در حوزه مسائل اعتقادی و تأثیر آن بر افکار و باورهای آحاد جامعه به ویژه جوانان، ضرورت ساخت چنین مستنداتی را یکی از فعالیت‌های مهم گروه معارف اداره پاسخ به سؤالات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها دانست.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: ساخت مستنداتی که بتواند باورهای اعتقادی جوانان را نهادینه کند، امری بدیهی و ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

حجت‌الاسلام برزو، خاطر نشان کرد: در این راستا گروه معارف اداره پاسخ به سؤالات، ضمن پشتیبانی محتوایی سایت اداره پاسخ به سؤالات، مستند تفسیری سیر آفاقی را تهیه کرده که در بستر شبکه نور و برخی از شبکه‌های استانی نیز پخش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha