پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مولوی حسینی امام جمعه طبسی مسینا

حوزه/ امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با اشاره به این مهم که اتحاد آحاد ملت ایران، رمز پیروزی و استقامت ایران اسلامی در مقابل دشمنان اسلام است،تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس صحنه‌ نمایش اتحاد امت اسلامی است.

مولوی سید محمد حسینی، امام جمعه اهل سنت طبس مسینای‌ خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد بصیرت و هوشمندی مردم مسلمان در جهان بوده و در واقع این روز بزرگ،روز شکوه وحدت مسلمانان در مبارزه ضد صهیونیستی است.

وی ادامه داد: با تدبیر امام راحل(ره) هر ساله در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، جهان اسلام یکپارچه علیه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس خروش می‌کند.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا، قدس را مسئله اول جهان اسلام دانست و افزود: قدس و موضوع حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین مربوط به تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان بوده و بیت المقدس و مسجد الاقصی به عنوان نخستین قبله گاه و پاره تن امت اسلام به شمار می‌رود.

مولوی حسینی ضمن تاکید بر اهمیت حضور پرشور همه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: با توجه به این موضوع که در دو سال گذشته به واسطه شرایط کرونایی و همچنین رعایت مسائل بهداشتی فرصت حضور در راهپیمایی فراهم نشده، بایستی امسال با حضور پررنگ خود بار دیگر بر آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص آزادسازی قدس شریف تجدید میثاق کنیم.

وی با بیان این‌که صهیونیسم دشمن مشترک همه مسلمانان جهان است، خاطرنشان کرد: باید با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نگذاریم این مناسبت بین المللی دچار رخوت شود چراکه باید این سیره، سنت و یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تا روزی که قدس شریف از سلطه رژیم جعلی صهیونیستی خارج شود، حفظ و به نسل های آینده منتقل کنیم.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با اشاره به این مهم که اتحاد آحاد ملت ایران، رمز پیروزی و استقامت ایران اسلامی در مقابل دشمنان اسلام است، متذکر شد: راهپیمایی روز قدس صحنه‌ نمایش اتحاد امت اسلامی است.

مولوی حسینی، ترویج جنگ‌های مذهبی بین شیعه و سنی را یکی از راهبردهای اصلی دشمنان برای اختلاف‌افکنی در میان جوامع اسلامی شمرد و گفت: دشمن و صهیونیست بارها در صدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان شیعه و سنی بوده ولی به برکت وجود رهبری آگاه و فرزانه امام خامنه‌ای، همیشه این دسیسه‌ها خنثی و نقش بر آب شده است.

وی در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس، یادآور شد: آنچه مسلم است آن که مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین به حمایت و پشتیبانی همه مردم آزادی خواه دنیا و امت اسلامی نیاز دارند و علاوه بر حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باید فرصتی مهیا شود که سربازان دلیر سپاه اسلام و جبهه مقاومت اسلامی برای نابودی غده سرطانی و رژیم جعلی اسراییل به میدان نبرد بیایند.

انتهای خبر/ 14

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha