دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1022115
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
الله اکیر

حوزه/ مردم دارالعباده و روزه دار یزد مراسم باشکوه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را پس از گذشت دو سال محدودیت های کرونایی به صورت حضوری همگام با ۶۰ نقطه در استان یزد و سراسر کشور آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، دقایقی پیش بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد مراسم راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با تجمع مردم انقلابی درالعباده از ساعتی قبل از شرروع مراسم در میدان شهید بهشتی(ره) یزد رأس ساعت ۱۱ صبح با قرائت آیاتی از قرآن کریم، نواختن موزیک سرود جمهوری اسلامی و همخوانی سرود جمهوری اسلامی و با فریاد الله اکبر در مسیر راهپیمایی آغاز شد.

مردم از اقشار مختلف، کودک، نوجوان، جوان و پیشکسوتان انقلابی شهر دارالعباده در لبیک به امام خامنه ای برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان عالم با مشت های گره کرده و گام های استوار و امید به آزادی بیت المقدس و نابودی رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی بار دیگر فریاد های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دهند.

این مراسم از میدان شهید بهشتی(ره) آغاز شده و در مسیر خیابان امام خیمنی(ره) به سمت چهار راه شهدا و سپس در خیابان قیام ادامه می یابد و سپس راهپیمایان در نماز دشمن شکن روز جمعه در مسجد ملااسماعیل حضور می یابند.

سخنرانی پایانی مراسم، قرائت قطعنامه و استماع خطبه های نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از برنامه های این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha