پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
خمیر

حوزه / خطیب جمعه بندر خمیر گفت: نمایش‌های مضحک و بر اساس منافع برخی از حکام عربی و مرتجع در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و گفتمان سازش، نمی‌تواند در اراده مردم فلسطین خللی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه‌های امروز نماز جمعه، اظهار داشت: حادثه فلسطین یک بحران بزرگ و تلخ انسانی و اسلامی است که هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

وی بیان کرد: روز قدس، مسئله فلسطینی و عربی نیست، بلکه درد و رنج جانکاه بشری و یک چالش پیش روی جهانیان است.

خطیب جمعه بندرخمیر با بیان اینکه بزرگداشت روز قدس برآمده از وظیفه انسانی است، ادامه داد: بحران فلسطین با خواست آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی به پایان نمی‌رسد چرا که بزرگترین حامیان این رژیم کودک کش، همین کشورها هستند.

حجت الاسلام صالحی گفت: انقلاب اسلامی از روز اول، حمایت از آرمان‌های فلسطین و گسترش محور مقاومت را از اهداف خود قرار داده است.

وی افزود: انسجام در گروه‌های داخلی فلسطینی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و مردمی شدن مقاومت، خود دلیل دیگری بر عزم و اراده ملت مظلوم فلسطین است.

امام جمعه شهرستان خمیر تصریح کرد: حمایت جهانی از مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی لازم است تا در بلاد اسلامی و سراسر جهان گسترش یابد.

حجت الاسلام صالحی اضافه کرد: نمایش‌های مضحک و بر اساس منافع برخی از حکام عربی و مرتجع در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و گفتمان سازش، نمی‌تواند در اراده مردم فلسطین خللی ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه با اشاره به روز شوراها، یادآور شد: لازم است تا محافل تصمیم‌گیر در استان و شهرستان صدای شوراها که حاصل رای مستقیم مردم است را بشنوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha