یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1022350
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
نادر طالب زاده

حوزه/ نادر طالب زاده مجری، تهیه‌کننده و کارگردان پیشکسوت رادیو و تلویزیون دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر نادر طالب زاده، مجری، تهیه‌کننده و کارگردان پیشکسوت رادیو و تلویزیون، ساعتی قبل در بیمارستان دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

مراسم وداع با پیکر مرحوم طالب‌زاده فردا شنبه ۱۰ اردیبهشت از ساعت۱۶ تا ۱۸ در معراج شهدا و مراسم تشییع هم یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد بلال صدا و سیما در خیابان ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد و پس از آن در بهشت زهرا  و در کنار همکار و همسنگرش سید شهیدان اهل قلم شیهید سیدمرتضی آوینی دفن می شود.

مرحوم طالب‌زاده چندی پیش به دلیل افزایش علائم بیماری قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود و از روز چهارشنبه به دلیل وخامت حال جسمانی در بخش مراقب‌های ویژه به سر می‌برد.

طالب‌زاده از برنامه‌سازان و مجریان پیشکسوت رادیو و تلویزیون، دبیر کنفدراسیون بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد تاثیرگذار در تاسیس شبکه افق بود.

«بشارت منجی» نام سریالی است که به کارگردانی نادر طالب‌زاده ساخته شد. این سریال بر اساس زمینه‌های مشترک بین اسلام و مسیحیت ساخته و پرداخته شده که از شبکه‌های مختلف سیما و برون مرزی به روی آنتن رفت.

از دیگر فعالیت‌های استاد طالب زاده، می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلم سازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    7 1
    خدای تعالی رحمتت کند ای مرد بزرگ ، که رفتنت تا این اندازه حزن انگیز است ، گرچه از حهان رفتی و لی از دلها نخواهی رفت . پروردگارا به باز ماندگان این مرد محبوب القلوب اجر جزیل و صبر جمیل عطا کن . برای شادی روحش بر محمد و آل او صلوات .
  • محمد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    4 0
    ترور بیولوژیک بالاخره ایشان را از ما گرفت خدا لعنت کند صهیونیستها را
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      2 0
      با سلام و احترام بر جنابعالی و جناب آقا مهدی همشهری خوبم ، خدای تعالی شما دو عزیز را حفظ کند و توفیق دهد که کما فی السابق در جهت تحقق بخشیدن به آرمانهای آن مرحوم قدم بر دارید . با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
  • مهدی IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 0
    شهادتت مبارک عمار انقلاب،شهادتت مثل شهادت حاج قاسم قلبم را به درد آورده است ، شهید عزیزمان حاج قاسم در لشگر قدس در روی زمین برای آرمانهایی قدسی امام راحل و نجات مستضعفان در جنگ بود تا جام شهادت را نوشید و شما در میدان رسانه با صهیونیسم جهانی، جامه شهادت به تن کردی حاج قاسم در عراق به دستور امریکای جنایتکار ترور شدند و جام شهادت نوشید و شما حین پیاده روی اربعین ،توسط منوال پلید یهود ترور بیولوژیک شدید و به گلستان شهیدان و صدیقین بهشت وارد گشتی شهادتت مبارک شهادتت مبارک شهید قدس شهید ضد صهیونیسم شهید قلم شهید روشنگری
  • میثم IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    3 0
    خدابیامرزشون