شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: لازم است تا موضوع مهمی همانند جهاد تبیین در بطن جامعه نهادینه سازی شود و همه ما باید این مهم را از خانواده های خود آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در حسینیه شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: از خداوند متعال درخواست داریم که طاعات و عبادات روزه داران را قبول کند و سعادت دنیا و آخرت را نصیب آنها گرداند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با تقدیر از حضور پرشکوه مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: با وجود اینکه شاهد کرونا در جامعه و نیز روزه دار بودن مردم بودیم، اما بازهم مردمان کردستان با حضور خود در این راهپیمایی البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حماسه‌ای دیگر رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در سوره نحل خطاب به پیامبر (ص) امر کردند که ما قرآن را برای شما نازل کردیم تا متذکر شوید و در آیات آن تعقل کنید، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به جهاد تبیین دارند، ولی با این وجود باید اذعان کرد که متاسفانه این مهم از سوی برخی از مدیران و مردم زیاد مورد توجه قرار نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان داشت: نباید در بحث جهاد تبیین و نیز بیانیه گام دوم انقلاب تنها به گفتار، نشست‌ها و همایش‌ها اکتفاء کنیم، بلکه لازم است این دو اصل مهم را به معنای واقعی عملیاتی سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: لازم است موضوع مهمی همانند جهاد تبیین در بطن جامعه نهادینه سازی شود و همه این مهم را از خانواده‌های خود آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیازمند تبیین بسیاری از موارد همانند توسعه‌های علمی کشور، استکبارستیزی، توسعه و بسط سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی هستیم، گفت: ضروری است منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که سرشار از حکمت و درایت است در سطح جامعه پیاده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha