شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات استان، گفت: این استان مظلوم است، توان دفاع از حق مسلم و قانونی خود را ندارد و لذا او را از نوشیدن آنچه مایه حیات است، منع کرده و مانع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهر کرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، روز سه‌شنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهرکرد، اظهار داشت: با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ادامه اهداف انبیاء و بعثت پیامبران روی داده است، تصریح کرد: براساس آیه ۱۴ سوره فجر، خداوند همواره مراقب است و اعمال و کردار مردمان برای لحظه‌ای نیز از منظر او دور نمی‌ماند.

وی ادامه داد: خداوند حق خود را می‌بخشد، اما حق مردم و دیگران را هرگز و بنا به فرموده امام صادق(ع)، کسی که مظلمه بر گردن دارد بر صراط، پلی است که از آن عبور نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بیشترین حسرت در قیامت را از آن کسانی دانست که با ضایع کردن و نادیده گرفتن حق دیگران به جمع مال و ثروت می‌پردازند، گفت: هنگامی که این افراد از دنیا می‌روند، ورثه آنان با این مال و ثروت در طاعت خدا می‌کوشند و این حسرت بزرگ برای جمع کنندگان آن مال باقی خواهد ماند.

وی با بیان حدیثی از امام علی(ع) که می‌فرمایند: عید برای کسی است که خداوند اعمال او را بپذیرد، یادآور شد: باید بکوشیم که همه روزها برای ما عید باشد، اعمال و کردارها در راه رضای الهی صورت گیرد و معصیتی روی ندهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به مشکلات استان، گفت: این استان مظلوم است، توان دفاع از حق مسلم و قانونی خود را ندارد و لذا او را از نوشیدن آنچه مایه حیات است، منع کرده و مانع می‌شوند.

وی افزود: مسئولان به انقلاب بدهکار هستند، نه طلبکار و صرف جابه‌جا شدن پست‌ها، حق ادا نمی‌شود و برای ادای این حق و پایمال نشدن حقوق مردم باید عزم و اراده پیامبری ایجاد شود و کار صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: گفته شده است که از آه مظلوم و آنکه پناهی جز ذات اقدس الهی ندارد، باید ترسید و از خداوند می‌خواهیم که توفیق اجرای عدالت را عطا فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha