دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام عرفانی

حوزه / دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: خداوند در روز عید فطر به بندگان خود عیدی می‌دهد و امیدواریم عیدی که خداوند متعال به همه عنایت می‌کند، ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر عرفانی دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز به عنوان سخنران قبل از برگزاری نماز عید فطر، اظهار داشت: عید فطر برای بندگانی است که توانستند یک ماه بندگی خدا را به نحوی که خدای متعال فرمودند پشت سر بگذارند.

حجت الاسلام عرفانی خاطرنشان کرد: عید سعید فطر برای این است که ما موفقیت خود در ماه مبارک رمضان نسبت به کارهایی که سعادت دنیوی و اخروی را تأمین می‌کند، جشن بگیریم و برای ابراز موفقیت هم شکرانه خداوند را به جای آوریم.

وی با بیان اینکه در این یک ماه توانستیم آن شرایط الهی که خداوند متعال فرمودند را انجام دهیم، گفت: در این روز خداوند به زمین می‌نگرد و رحمتش را بی‌اندازه به بندگان می‌بخشد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: زبان شکر، بهترین هدیه خدا به انسان است و ما لازم است شکر نعمت‌های خدا را به جا آوریم تا او هم نعمت‌هایش را ارزانی ما کند.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر در حقیقت میوه یک ماه بندگی است، عنوان کرد: عید سعید فطر نیز از جمله اعیاد بزرگ مسلمانان است که باعث خوشحالی و سرور است.

حجت الاسلام عرفانی زکات فطریه را موجب تزکیه زندگی انسان دانست و گفت: این زکات برای شکر بندگی و سلامتی است و انسان را در برابر بسیاری از بلاها بیمه می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: خداوند در این روز به بندگان خود عیدی می‌دهد و امیدواریم عیدی که خداوند متعال به همه عنایت کند، ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha