چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / دیدار نماینده ولی فقیه و مسئولین استان همدان با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه / محضرت آیت الله نوری همدانی گفت: از آنجایی که فرصت خدمت به مردم از نعمت‌های الهی است، بنابراین لازم است که مسئولان قدردان این فرصت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حضرت آیت الله نوری همدانی روز گذشته در دیدار با مسئولان استان همدان، با بیان اینکه همدان وطن، محل تربیت و مرکز تعلم من است و من تمام اهالی همدان را دوست دارم، اظهار داشتند: از مزایای همدان، قدرت حکومتی، علمی و صفا، صمیمیت و همکاری است که مسئولان با هم دارند.

ایشان فضایی موجود در همدان را نتیجه وحدت، صفا، صمیمیت و اتحاد مقامات و مسئولان استان دانستند و خاطر نشان کردند: دیدار با مردم استان همدان، دیداری مبارک و مسرت‌انگیز است و علاقمند هستم تا مردم استان همدان را از نزدیک ببینم.

معظم له با بیان اینکه از وظایف ما در حوزه علمیه قم، درس، بحث و اشتغال علمی است، مطرح کردند: با توجه به اینکه به خاطر شرایط کرونا، درس و بحث در حوزه تعطیل شد، مقرر شده تا پس از ماه رمضان کلاس‌ها به مدت یک‌ماه برگزار شود.

این مرجع تقلید افزودند: بعد از عید سعید فطر، به مدت یک‌ماه درس و بحث در حوزه علمیه قم آغاز و سپس تعطیل خواهد شد و پس از آن نیز رحلت حضرت امام خمینی(ره) است، که حتما بعد از این زمان، نخستین جایی که سفر خواهم کرد استان همدان خواهد بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به اینکه مقامات استان همدان خدمتگزاری بالایی در زمینه انقلاب اسلامی دارند، بیان داشتند: در روایتی از امام صادق(ع) نقل است که در هر شهری اگر سه چیز نباشد، مردم گرفتار و زندگی آن‌ها مختل خواهد شد، که عبارتند از فقها، طبیبان و امیران یا کسانی که به شایستگی مدیریت کنند، بنابراین از آنجایی که فرصت خدمت به مردم از نعمت‌های الهی است، لازم است که مسئولان قدردان این فرصت باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha