چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن از یک سو می خواهد حوزه های علمیه که مکان تولید فکر و اندیشه ناب اسلامی هستند را منزوی کند و از سوی دیگر به دنبال ایجاد دیوار بدبینی و بی اعتمادی بین حوزه و جامعه است.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: در سال های اخیر تلاش ها در حوزه ها و مدارس علمیه بر افزایش امور تهذیبی و توجه به اخلاقیات بوده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: تقوا و اخلاق ویژگی حوزه های علمیه است که همواره طلاب برای اعتلای آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: شاهد یک تلاش بسیار پیچیده از سوی دشمنان برای حاشیه سازی علیه حوزه ها و حوزویان هستیم. دشمن از یک سو می خواهد حوزه های علمیه که مکان تولید فکر و اندیشه ناب اسلامی هستند را منزوی کند و از سوی دیگر به دنبال ایجاد دیوار بدبینی و بی اعتمادی بین حوزه و مردم است.

هدایتی با اشاره به اینکه با جهاد تبیین می توان بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: زمانی که جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان با جایگاه و نقش واقعی حوزه ها آشنا شوند، توطئه افکنی دشمنان بی اثر خواهد شد، بنابراین باید در جهاد تبیین آتش به اختیار عمل کنیم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: این مدرسه در کنار فعالیت های پژوهشی و علمی همواره در بحث تهذیب و اخلاقیات به ویژه ترویج سنت امر به معروف و نهی از منکر تلاش دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha