چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم عاشوری

  حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان قزوین از پذیرش طلاب علاقه مند به دروس حوزوی تا پایان اردیبهشت سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم فاطمه عاشوری، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان قزوین ظهر امروز در نشستی با مدیران و اصحاب رسانه استان قزوین گفت: دروس حوزه علمیه خواهران به روز و کارآمد است و طلاب این حوزه توانمندی بالایی در علوم دینی و تبلیغی دارند

وی خاطرنشان کرد: برای پذیرش طلاب در حوزه علمیه در مقطع سیکل حداقل معدل ۱۵ ودر مقطع دیپلم معدل ۱۴ پذیرش انجام خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران قزوین بیان کرد: خواهران علاقه مند به تحصیل در علوم حوزوی وکسانی که حافظان تمام قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه والمپیاد علمی رتبه های خوبی کسب کرده اند و معدل بالای ۱۸ از حضور در آزمون معاف هستند.

وی اظهار کرد: از نظر فضاهای آموزشی امکانات خوبی داریم و با ایجاد مهد کودک با کمترین هزینه برای فرزندان طلاب متأهل اقدام شده است.

خانم عاشوری بیان کرد: فارغ التحصیلان می‌توانند در بخش‌های مختلف از جمله دانشگاه، آموزش و پرورش، رسانه‌ها، امور تبلیغی، حوزه‌های علمیه، کمیته‌های تخصصی فعالیت کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: پذیرش حوزه علمیه خواهران در استان قزوین شروع شده و افراد واجد شرایط می‌توانند به مدارس علمیه فعال در سطح استان تا پایان اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی به آدرس www.whc.ir مراجعه نمایند.

عاشوری عنوان کرد: هم اکنون بخشی از دانش‌آموختگان حوزه در آموزش و پرورش، موسسات قرآنی، بخش فرهنگی کمیته امداد، شورای حل اختلاف و صدا و سیما مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: تربیت بانوانی که در جامعه بتوانند احکام اسلامی به ویژه احکام مربوط به بانوان را انتقال دهند، تربیت اساتید برای حوزه علمیه و تربیت مادر برای خانواده از اهداف تحصیل در حوزه علمیه است.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: برنامه‌های حوزه خواهران دارای ویژگی‌های خاص است و تلاش دارد مسائل خانواده و مسائل مربوط به آن و تحکیم خانواده را به بانوان بیاموزد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند از دو طریق فضای مجازی به آدرس www.whc.ir و شماره تماس ۰۲۸۳۳۲۲۸۱۸۵ و حضوری به آدرس قزوین، خیابان شهید انصاری، کوچه مسجد امیرالمؤمنین (ع) مدرسه علمیه کوثر و یا حوزه علمیه خواهران فاطمیه واقع در شهرک کوثر اقدام کنند.

پذیرش حوزه علمیه خواهران تا پایان اردیبهشت

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha