پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: از کارهایی که می‌تواند در تربیت طلاب اثر معنوی و ماندگاری را ایجاد نماید و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارد، اردوی راهیان نور است.

حجت الاسلام مهدی محمدی‌فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اردوی راهیان نور طلاب به مناطق عملیاتی جنوب و غرب، اظهار داشت: یکی از کارهایی که می‌تواند در تربیت طلاب اثر معنوی و ماندگاری را ایجاد نماید و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارد، اردوی راهیان نور است.

وی افزود: شهدا با اهداء بهترین سرمایه خود که جان شیرینشان بود، در راه اهداف و ارزش‌های انقلابی خالصانه درخشیدند.

حجت الاسلام محمدی‌فر در ادامه گفت: با توجه به نیات پاک شهدا و اخلاص آنها، هر جایی که مخاطبین به سیره رفتاری آنها وصل شده‌اند، اثر بسیار سازنده و معنوی را در خود احساس کرده‌اند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های تهذیبی در کنار برنامه‌های تربیتی، قرآنی، مشاوره‌ای و بصیرتی، وصل نمودن طلاب جوان به اهداف متعالی شهدا خواهد بود که اگر در این شرایط که شاهد هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در رسانه‌ها و فضای مجازی هستیم، موفق در این عرصه شویم، بیمه خواهیم شد.

حجت الاسلام محمدی‌فر مطرح کرد: در سال جاری طلاب دو مرتبه در اردوی زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب، حضور داشته که بعد از برگشت از آن مناطق، از جهت اخلاقی، تربیتی و معنوی متاثر شده و بگونه‌ای که تقاضای اعزام مجدد به سرزمین‌های نور را دارند.

وی تصریح کرد: بر خود لازم می‌دانم که از فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و بسیج طلاب استان، بابت فراهم نمودن، راه اندازی و حمایت همه جانبه از این امر خدا پسندانه قدردانی کنم.

تاثیر اردوی راهیان نور در تربیت طلاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پدر یکی از طلاب IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    حضور در راهیان نور خوب است در صورتی که یکی از مدیر حوزه علمیه و یا یکی از حوزه های شهرستانها جلو دار باشند تا طلبه ها ستفاده لازم را ببرند.