سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
image-20220518183635-1.jpeg

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه در خط مقدم جبهه جهاد تبیین قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نخستین اجلاسیه اساتید حوزه علمیه خواهران استان سمنان که در مجتمع فرهنگی کلاهدوز سمنان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، گفت: حوزه‌های علمیه در خط مقدم جبهه جهاد تبیین قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: جهاد تبیین اولین وظیفه طلاب است؛ ما در خط مقدم هستیم؛ جوانان باید با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به خوبی آشنا شوند.

مطیعی خاطرنشان کرد: ما برای اینکه در آینده اساتیدی داشته باشیم که جامعه اسلامی را هدایت کنند باید اول به خودمان بپردازیم و در مرحله دوم دیگران را با عمل و رفتارمان هدایت کنیم.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: به بحث اخلاق باید در حوزه ها بسیار اهمیت داده شود؛ ما اساتید باید عامل باشیم و صرف گفتن نباشد.

مطیعی در پایان گفت: زن و مرد در رسیدن به کمالات اخلاقی هیچ فرقی با هم ندارند و این یک اصل قرآنی است؛ کسی که عمل صالح انجام دهد مرد یا زن فرقی ندارد، ولی شرط این است که مومن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha