جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: امروز افراد دارای منبر و جایگاه سخنرانی باید از این طریق در مقابل دشمن که واقعیت‌های انقلاب را به طور موذیانه و وارونه زیر سؤال می‌برد، روشنگری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، ظهر امروز در دیدار جمعی از خواهران مبلغه شهر محمود آباد نمونه گفت: جهاد در راه خدا به شیوه‌های مختلف از جمله جهاد با جان، مال و زبان است که در کلام ائمه معصومین (علیهم السلام ) به ویژه حضرت علی(ع) آمده که در واقع خود جهاد تبیین است که با زبان منتشر می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: فعالیت دستگاه‌های مختلف و برنامه‌هایی که برای روشنگری و فرهنگ‌سازی تهیه می‌شود یک نوع جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: روحانیان و سخنرانان در برهه کنونی بیش از پیش وظیفه تبیین را به شکل‌های مختلف بر عهده دارند؛ امروز افراد دارای منبر و جایگاه سخنرانی باید از این طریق در مقابل دشمن که واقعیت‌های انقلاب را به طور موذیانه و وارونه زیر سؤال می‌برد، روشنگری کنند.

کاظم لو ادامه داد: جهاد تبیین را باید به فرهنگ عمومی تبدیل کرد و همه مبلغین و مبلغات با همکاری و هم افزایی، جهاد تبیین را گسترش دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم مسیر و راهی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم می‌کنند، ادامه داده و به آن بپردازیم.

وی ادامه داد: باید از فرصت‌های موجود در کشور برای اعتلای ایران اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد و تدابیر و بیانات مقام معظم رهبری را نیز نقشه راه قرار داد.

حجت الاسلام کاظم لو عنوان کرد: خانواده نهاد اجتماعی مهمی در جامعه بوده که تحکیم بنیان آن می‌تواند منشاء حل بسیاری از مشکلات باشد.

جهاد تبیین مهمترین مأموریت منبری ها است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha