چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
احمد شایانفر

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر وابسته به حوزه های علمیه خواهران از ارایه و عرضه ۳۲۵ عنوان کتاب از سوی این انتشارات در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

احمد شایانفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از این تعداد، ۲۹۵ عنوان کتاب مربوط به محصولات نشر هاجر و ۳۰ عنوان نیز آثار پژوهشکده زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است.

وی همچنین با اشاره به این که ۹ عنوان کتاب مربوط به آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۱ است، گفت: سال ۱۴۰۰ موفق به انتشار ۳۹ عنوان کتاب جدید و سال ۹۹ نیز موفق به نشر ۳۴ عنوان اثر جدید شدیم و این در حالی است که در این دو سال درگیر معضل شیوع کرونا بوده ایم.

وی یادآور شد: با توجه به این که قالب آثار منتشر شده در نشر هاجر با رویکرد زن و خانواده است، علاوه بر طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران، خانواده ها نیز مخاطبان بسیاری از کتب ما هستند و به ویژه در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کتب عمومی نشر هاجر مورد استقبال خوب مردم و خانواده ها قرار گرفته است.

شایانفر در خاتمه بر لزوم تلاش همگانی در کشور برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تأکید کرد و افزود: باید کاری کنیم که بچه ها از همان سنین کودک و نوجوانی علاقه مند به مطالعه کتاب شوند چرا که در این صورت در دیگر برهه های زمانی عمر خویش نیز با کتاب و کتاب خوانی مأنوس خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha