چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تمام کار ما در ‌دولت مبتنی بر عدالت است، گفت: دولت دنبال این است که تصمیم‌سازی مبتنی بر عموم مردم باشد، و از آنجایی که عدالت خواسته عموم مردم است، تلاش دولت هم بر این اساس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، ظهر امروز در جریان بیست و یکمین سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان‌غربی، با حضور در جمع مردم میاندوآب در محل مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان‌، اظهار داشت: در صداقت مردم آذربایجان‌غربی همین بس که شهدای بسیاری تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و برادران باکری نمونه‌ای از صدق و صفای مردم این منطقه هستند.

رئیس جمهور افزود: مردم آذربایجان‌غربی به عنوان مرزبانانی مخلص، در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی همواره پای ثابت حضور در این عرصه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه جای جای این استان نماد رشادت، ایستادگی و مقاومت است، عنوان کرد: مردم با خون، مال و آبروی خود برای حفظ ذره‌ذره خاک این کشور تلاش کردند و لذا این رشادت‌ها، شهادت، شهامت و ایستادگی برای ما مسئولیت‌آور است و باید از خدا خواست، توفیق بیشتری برای خدمت داشته باشیم.

رئیس جمهور یادآور شد: تمام تلاش خدمتگزاران در دولت سیزدهم رفع مشکلات و کاستن از آلام مردم در مناطق مختلف کشور است و دولت باید با مردم، از مردم و در مردم باشد، چرا که با این حضورها می‌توان شاهد گشایش در امور بود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید بر اینکه تمام کار ما در ‌دولت مبتنی بر عدالت است، گفت: دولت دنبال این است که تصمیم‌سازی مبتنی بر عموم مردم باشد، و از آنجایی که عدالت خواسته عموم مردم است، تلاش دولت هم بر این اساس خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در کشور، گفت: منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات، بنابراین تمام تلاش دولت این است در سال تولید، اشتغال‌زایی؛ دانش بنیان این مسیر هموار و در همین راستا نیز مقرر شده تا در مناطق آزاد 8 هزار شغل ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید بر اینکه دوستان انقلاب روز به روز امیدوارتر و دشمنان ناامید خواهند شد، اظهار داشت: امروز دولتمردان و همگان تلاش می‌کنند تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود، چرا که مردم نشان دادند به خوبی خدمتگزار را از غیر خدمتگزار تشخیص می‌دهند.

وی تاکید کرد: سخنگوی کاخ سفید ادعا کرده است که فشارهای حداکثری به ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی کشور نیز عنوان کرد: دولت به دنبال توسعه یافتگی برای تمام نقاط کشور و پایه گذاری عدالت در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha